Helena Christensen må siges at være en kvinde med mange talenter, og beviser nu igen sine kreative evner ved endnu engang at designe for et godt formål. Hun har nemlig været med til at designe dette års Knæk Cancer T-shirt, hvor hun frit har fortolket Knæk Cancers velkendte blomstermotiv.
Om samarbejdet siger Helena Christensen:
“Jeg er taknemmelig over at have designet årets T-shirt til kvinder. Knæk Cancer er en fælles sag, der er meningsfuld for alle danskere, og på en visuel måde sender T-shirten et vigtigt signal. Jo flere vi står sammen, jo stærkere bliver sagen, og jo tættere kommer vi på målet.”
Både Boozt.com, Inwear og Martinique har været med i designprocessen af T-shirten og målet er at få indsamlet mere end en halv million kroner, som man nåede op på ved sidste års salg af Knæk Cancer T-shirten.
Vil du være med til at støtte det gode formål, kan T-shirten fås i både en herre-og kvindemodel og kan fra i dag, mandag 10. oktober, købes på Boozt.com for 249 kroner.
For hver solgte T-shirt vil der blive doneret 100 kroner til Knæk Cancer, så det er bare med at shoppe løs.