Signes kostplan uge 6

Signe har netop afsluttet sidste uge i Magasinet Livs Sund & slank-forløb, og det er gået supergodt. Nu afslører hun for sidste gang sin kostplan - se den her!

20. februar 2015 af Signe Espersen

Nu skal det være!

Ikke flere suk og selvbebrejdelser, Magasinet Liv smider den dårlige samvittighed med dig. Vi har nemlig taget to Magasinet Liv-læsere i ed: I 6 uger skal Signe og Mariann følge hver deres sund og slank-forløb tilrettelagt af hver deres sundhedsekspert – og hver uge kan du selvfølgelig følge dem lige her! Læs deres dagbog, tjek deres tal og planer, nu kører sundhedsbussen. Skal du med?

 

MANDAG

Morgenmad: 50 g All Bran med 2 dl skummetmælk og 1 proteinshake + ½ liter vand.

Mellemmåltid: ½ banan + ½ liter vand.

Frokost: Hytteost på 1 skive rugbrød med lidt kylling, gulerødder og blomkål og råkost til + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med pomelo + 1 kop te.

Aftensmad: En lækker ribeyesteak med stegte grøntsager + ½ liter vand.

Efter træning: 1 proteinshake.

 

TIRSDAG

Morgenmad: 50 g All Bran med 2 dl skummetmælk + ½ liter vand.

Mellemmåltid: 150 g skyr i bæger + ½ liter vand.

Frokost: 2 æg på 1 skive rugbrød med gulerødder og blomkål til + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med ½ æble og 1 stykke hakket, mørk chokolade + ½ liter vand.

Aftensmad: Kyllingesalat (cafébesøg) + ½ liter vand.

 

LÆS MERE Se Signes træningsprogram for uge 6.

 

ONSDAG

Morgenmad: 50g All Bran med 2 dl skummetmælk og 1 proteinshake + ½ liter vand.

Mellemmåltid: 150 g skyr i bæger og 1 banan + ½ liter vand.

Frokost: Makrelfilet og råkost + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med pomelo + 1 kop te.

Aftensmad: 1 hakkebøf med 1 spejlæg og kogte gulerødder og kogte bønner + ½ liter vand.

Efter træning: 1 proteinshake og 1 banan.

 

TORSDAG

Morgenmad: 50 g All Bran med 2 dl skummetmælk og 1 proteinshake + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med pomelo + ½ liter vand.

Frokost: Kyllingesalat (cafébesøg igen) + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr og 1 banan + 1 kop te.

Aftensmad: Oksekød i tern på panden og råkost + ½ liter vand.

Efter træning: 1 proteinshake.

 

FREDAG

Morgenmad: 50 g All Bran med 2 dl skummetmælk og 1 protein shake + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med pomelo + ½ liter vand.

Frokost: 2 æg, ½ avocado og råkost + ½ liter vand.

Mellemmåltid: 1 banan og 15 mandler + ½ liter vand.

Aftensmad: Kylling med grønt på panden + ½ liter vand.

Fredagsslik: 2 af Rikkes hjemmelavede romkugler og 1 kiwi og ½ æble + 1 kop te.

 

LÆS MERE Se Signes kostplan for uge 6.

 

LØRDAG

Morgenmad: 50 g All Bran med 2 dl skummetmælk og 1 proteinshake + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med pomelo + ½ liter vand.

Frokost: 1 fiskedelle på 1 skive rugbrød og 200 gram råkost + ½ liter vand.

Mellemmåltid: 1 banan.

Aftensmad: Var ude hos et vennepar og fik pulled pork med cole slaw til + ½ liter vand.

Aftensnack: 1 kop te.

 

SØNDAG

Morgenmad: 50 g All Bran med 2 dl skummetmælk og 1 proteinshake + ½ liter vand.

Mellemmåltid: Skyr med ½ æble + ½ liter vand.

Frokost: 2 æg på 1 skive rugbrød og 200 gram råkost + ½ liter vand.

Mellemmåltid: ½ liter vand.

Aftensmad: Kylling i wok med diverse grøntsager og light kokosmælk + ½ liter vand.

 

 

Hende, der har tilrettelagt Signes sund og slank-forløb med Magasinet Liv, er:

Rikke Thomsen Wolgast.

Hun er slankekonsulent, kostvejleder og personlig træner og ejer af Dit Velvær i Ballerup.

Ditvelvaer.dk

Måske er du interesseret i ...

Seneste