Marianns træningsprogram uge 5

Femte uge er netop overstået for Marianns vedkommende. Hun har i alt tabt 1,9 kilo, men ikke alt har været, som det plejer. Se hvordan hun har trænet her.

17. februar 2015 af Mariann Amdisen

Nu skal det være!

Ikke flere suk og selvbebrejdelser, Magasinet Liv smider den dårlige samvittighed med dig. Vi har nemlig taget to Magasinet Liv-læsere i ed: I 6 uger skal Signe og Mariann følge hver deres sund og slank-forløb tilrettelagt af hver deres sundhedsekspert – og hver uge kan du selvfølgelig følge dem lige her! Læs deres dagbog, tjek deres tal og planer, nu kører sundhedsbussen. Skal du med?

 

SØNDAG

35 minutter cirkeltræning i Effektiv Fitness.

Som er: Forskellige styrketræningsøvelser sammensat i en bestemt rækkefølge, så det er mest hensigtsmæssigt. Programmet består af en vekselvirkning mellem gulvøvelser og maskiner, hvor hver øvelse varer 45 sekunder, og der er 15 sekunder til at skifte i. Det vil sige, at pulsen holdes oppe.

 

MANDAG

Ingen træning.

 

TIRSDAG

Ingen træning.

 

LÆS MERE Læs Marianns dagbog for uge 5.

 

ONSDAG

20 minutter hjemmetræningsprogram. Var lige hjemme fra sygehuset nogle timer.

 

TORSDAG

15 minutter hjemmetræningsprogram. Sneg jeg mig til det på vores stue på afdelingen på sygehuset. Jeg havde ikke så meget overskud. Men det var også rart at kunne gøre bare lidt.


FREDAG

Ingen træning.

 

LØRDAG

Ingen træning.

Hende, der har tilrettelagt Marianns sund & slank-forløb med Magasinet Liv, er:

Birgitte Nymann.

Hun er uddannet i idræt og holistisk sundhed, forfatter til et væld af sundhedsbøger, senest til Slankekuren, og ejer af Effektiv Fitness i Farum og København.

Effektivfitness.dk

Birgittenymann.dk

Måske er du interesseret i ...

Seneste