I Am kampagne, AnaOno
© Instagram @anaonointimates

Disse kvinder har overlevet brystkræft, og nu er de undertøjsmodeller

I den nye kampagne "I Am" har alle kvinderne to ting til fælles: De er ikke professionelle modeller, og så har de alle været ramt af kræft. Se de inspirerende billeder her

10. januar 2017 af Rie Louise Kirkebjerg

Vi har på det seneste set flere kampagner, som vælger rollemodeller frem for supermodeller, og det gør undertøjsforretningen AnaOno nu også

AnaOno er ikke en traditionel undertøjsforrretning, for firmaet har nemlig specialiseret sig i at lave undertøj til kvinder, som har gennemgået brystoperationer og eksempelvis fået fjernet deres bryst på grund af kræft.

I Am

I deres nye kampagne I Am er fem kvinder modeller. Det særlige ved kvinderne er, at ingen af dem er professionelle modeller, og så har de alle haft brystkræft.

Alle kvinderne har kæmpet mod kræften og sejret over den, og mens én af kvinderne nu sætter særligt pris på, at hun er datter, sætter en anden især pris på, at hun er mor og kunstner. 

Den nye kampagne inspirerer os i den grad, hvilket mange andre kræftramte kvinder også gør. Blot for at nævne nogle få er der Sue, der efter at have fået fjernet begge sine bryster, fik en tatovering for at minde sig selv om, at kræft ikke altid behøver at efterlade det sidste mærke, og Kimi, som kæmpede for både sit eget og sit ufødte barns liv.

Se billederne fra kampagnen I Am herunder, og hvis du selv bekymrer dig for, om du har brystkræft eller gerne vil vide, hvordan du skal tjekke dine bryster, så læs mere her.

Read on our blog how #AOAmbassador Sharon is part of how we're setting trends. Link in Bio. #IAmAnaOno

A photo posted by AnaOno 💕 (@anaonointimates) on

Måske er du interesseret i ...

Seneste