Sådan spiser du dig slank inden sengetid

Med en snack inden sengetid kan du sætte din fedtforbrænding i gang, så du taber dig, mens du sover! Vi afslører, hvad du skal spise her.

4. februar 2016 af Iform.dk

Det hemmelige trick er at spise lidt af et helt særligt superprotein, kort tid før du lægger hovedet på puden, men før du smider en bøf på panden, så læs lidt videre.

Proteinet skal være af en ganske særlig slags: nemlig kasein, der især findes i mejeriprodukter som hytteost, skyr, parmesanost og mælk.


Derfor bliver du slank af at sove

5 godnat-snacks

Skyr med bær og mandler

Blend 2,5 dl skyr med 75-100 gram friske eller frosne bær. Hæld det i en dyb tallerken, og top med 5-10 grofthakkede mandler og et tyndt drys kanel.

Opskrift: Skyr rørt med hytteost og frugt

Avocado og hytteost

Skær en avocado over, fjern stenen, og grav kødet ud. Mos en smule citronsaft i, og spis avocadomosen sammen med et par deciliter mager hytteost.

Sådan modner du en avocado på 10 minutter


Knækbrød med ost

En skive groft knækbrød med 3 tykke skiver mager skæreost.


Smoothie

En smoothie af 2 dl skyr, 2 dl mælk, en halv banan og en håndfuld bær.


Et kæmpe glas mælk

Er du mest bare til at drikke mælk inden sengetid, er dette også o.k. Blot skal der næsten en liter mælk til, hvilket sikkert vil være i overkanten for de fleste.


Her kan du se flere madvarer, der giver en god nattesøvn

Måske er du interesseret i ...

Seneste